W Starostwie bez obsługi bezpośredniej. Dokumenty można jednak przekazać w specjalnym punkcie podawczym.
Szczególna sytuacja w jakiej funkcjonują urzędy oraz instytucje administracji państwowej i samorządowej, podyktowana względami bezpieczeństwa sanitarnego i ogłoszonym stanem epidemii, wymusiła zmianę organizacji pracy Starostwa Powiatowego w Stargardzie. Od poniedziałku 23 marca Starostwo bezpośrednio nie obsługuje mieszkańców. Nie oznacza to jednak, że urząd całkowicie zamknięto dla interesantów. W specjalnie zaaranżowanym punkcie podawczym można pozostawić dokumenty w prowadzonych sprawach. Pracownicy Starostwa zachęcają, by wcześniej telefonicznie ustalić termin dostarczenia dokumentów i kontaktu z urzędnikami.
Mimo obowiązującego stanu epidemii, Starostwo Powiatowe realizuje wszystkie zadania i usługi na rzecz mieszkańców. Korzysta przy tym z dostępnych i łatwych w obsłudze narzędzi elektronicznego kontaktu. Zapewniają one obieg spraw i dokumentów, bez konieczności bezpośrednich wizyt w urzędzie.
Przypominamy, że wnioski oraz podania do urzędu można:
-
Wysyłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Stargardzie, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard.
-
Złożyć za pośrednictwem internetowej platformy e-PUAP.
-
Składać w specjalnym punkcie podawczym,