Władze Powiatu
Zarząd Powiatu Stargardzkiego
STAROSTA STARGARDZKI
Iwona Wiśniewska – od 21 listopada 2018 r. Starosta Stargardzki; ur. 01.09.1967 r., wykształcenie: Uniwersytet Szczeciński, Wydział Humanistyczny, politologia i nauki społeczne, spec. socjologia – magister.
Wykształcenie, w tym kursy i szkolenia:
-
Instytut Kształcenia Nauczycieli we Wrocławiu – kwalifikacje pedagogiczne;
-
Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomii Usług, Instytut Transportu i Logistyki w Szczecinie – studia podyplomowe – zarządzanie projektami europejskimi;
-
Polskie Centrum Mediacji w Warszawie – szkolenie dla mediatorów;
-
Centrum Kształcenia Kadr Menadżerskich, Agencja Rozwoju Gospodarczego w Poznaniu – studium zarządzania zasobami ludzkimi – menadżer zasobów ludzkich;
-
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Szczecinie – szkolenie: likwidacja, przekształcenie i zmiany organizacyjne jednostek oświatowych.
-
Studia podyplomowe Master of Business Administration w Wyższej Szkole Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
-
Akredytowany Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - ABC Skuteczności Dyrektora Placówki Oświatowej - szkolenie
Przebieg kariery zawodowej i samorządowej:
-
1986 -1987 – Jednostka Wojskowa w Witkowie
-
1987-1988 – Szkoła Podstawowa nr 17 we Wrocławiu
-
1993 -1995 – Nordex Stargard Ltd. Spółka z o. o.
-
1995 -1999 – Dutch Farmers Sp. z o.o. w Stargardzie
-
2011- 2014 – Starostwo Powiatowe w Stargardzie, Członek Zarządu Powiatu Stargardzkiego
-
2014 - 2017 - Wicestarosta
-
2017- 2018 - Starosta Stargardzki
-
2018 - nadal - Starosta Stargardzki
WICESTAROSTA
Łukasz Wilkosz - od 28 października 2020 r. Wicestarosta; ur. 12 stycznia 1979 r. w Stargardzie,
wykształcenie: Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, kierunek: Finanse i Bankowość, specjalność: Rachunkowość, ukończone tytułem magistra.
Wykształcenie, w tym kursy i szkolenia:
-
Studium Podyplomowe na Uniwersytecie Szczecińskim: Audyt i kontrola wewnętrzna w usprawnianiu zarządzania – certyfikat PIKW.
-
Egzamin przed komisją Ministerstwa Finansów na Audytora Wewnętrznego.
-
System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji / Audytor Wiodący – BS ISO/IEC 27001:2005 – Szkolenie BSI Group Polska Sp. z o.o.
-
Auditor Bezpieczeństwa Informacji wg ISO 27001 – CIS – Certification & Information Security Services Sp. z o.o.
-
Współautor wytycznych i wskazówek do stosowania w ramach Polityki ochrony cyberprzestrzeni RP oraz mapowania metodyki COBIT 5 na minimalne wymagania dla systemów teleinformatycznych określonych w KRI.
-
Członek rady programowej i prelegent na konferencji CyberGOV 2015.
-
Szkolenie w zakresie nadzoru nad świadczeniodawcami z tematyki zdrowia publicznego dotyczące możliwości wykorzystania danych epidemiologicznych, demograficznych, map potrzeb zdrowotnych w formułowaniu i realizacji strategii ochrony zdrowia, w tym rozwoju podmiotu leczniczego.
-
Studia podyplomowe Master of Business Administration w Wyższej Szkole Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
Przebieg kariery zawodowej:
maj- listopad 2004
Urząd Miejski w Stargardzie – Wydział Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego.
listopad 2004- maj 2007
Urząd Miejski w Stargardzie- Audytor Wewnętrzny.
grudzień 2008- grudzień 2010
Audyty zewnętrzne w sieci sklepów meblowych na zlecenie PIKW Sp. z o.o. w Warszawie
listopad 2010
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Ekonomiczny – wykładowca przedmiotu Audyt Systemów Informatycznych na studiach podyplomowych.
maj 2012
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Ekonomiczny w Szczecinie – prowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu Audyt Systemów Informatycznych w ramach studiów podyplomowych.
od czerwca 2007 r.
Starostwo Powiatowe w Stargardzie – dyrektor Wydziału Audytu i Kontroli.
CZŁONEK ZARZĄDU POWIATU
Irena Agata Łucka – od 21 listopada 2018 r. Członek Zarządu Powiatu Stargardzkiego; urodzona 11.11.1972 roku w Szczecinie. Wykształcenie: Uniwersytet Szczeciński – doktor nauk ekonomicznych, Akademia Rolnicza – inżynier ochrony środowiska.
Przebieg kariery zawodowej i samorządowej:
-
1997-2005 – Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania – asystent
-
2005-2012 – Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania – adiunkt
-
2008-2014 – Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach – dyrektor
-
2014 – 2018 - Członek Zarządu Powiatu Stargardzkiego
-
2018 - nadal - Członek Zarządu Powiatu Stargardzkiego
Ponadto:
-
2011 – powołana na Członka Rady Gospodarki Wodnej Regionu Wodnego Dolnej Odry i Przymorza Zachodniego przy Dyrektorze Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
-
2012 – Członek Rady Społecznej w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie-Zdunowie
Kursy i szkolenia:
-
2007 – kurs pedagogiczny dla młodej kadry naukowej na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania US
-
2011 – szkolenie „Zasada wzajemnej zgodności – wymogi i normy”
-
2011 – szkolenie „Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych”
-
2012 – szkolenie „Formy współpracy nauki i biznesu ze szczególnym uwzględnieniem sektora rolno-spożywczego w kontekście PROW na 2013 r.”
-
2013 – szkolenie: „Wymogi wzajemnej zgodności – dobrostan zwierząt”
-
2014 – II Ogólnopolskie Seminarium dla komisarzy i organizatorów targów, wystaw i imprez promocyjnych