Archiwalna Strona „Hybrydowy model” obsługi interesantów Wydziału Geodezji nadal utrzymany. - Powiat Stargardzki

 

Biorąc pod uwagę obowiązujące wciąż obostrzenia stanu epidemii, a także zagrożenia związane z potencjalnym zakażeniem, Wydział Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego utrzymał częściowe ograniczenia, związane głównie z bezpośrednią obsługą klientów. Aktualny zatem pozostaje „model hybrydowy” pracy wydziału, z ograniczeniem do minimum kontaktów bezpośrednich ze względu na konieczność zachowania bezpieczeństwa sanitarnego- zarówno mieszkańców, jak i pracowników urzędu.

W dobie pandemii, która jest z nami już blisko rok,  wydział geodezji zlokalizowany w budynku Urzędu Gminy  Stargard na Rynku Starego Miasta,  utrzymuje zdalny tryb obsługi swoich klientów. Bezpośrednie załatwienie spraw w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jest jednak możliwe po wcześniejszym, telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu terminu wizyty.

Z kolei obsługę wykonawców prac geodezyjnych zaplanowano także po wcześniejszym umówieniu, w godzinach 9.00.- 14.00. (wejście do budynku od strony kolegiaty).

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, czynny w dni robocze od 8.00. do 16.00 obsługuje natomiast swoich klientów za pośrednictwem platformy ePUAP. Możliwy jest również kontakt mailowy pod adresem: http://geodezja@powiatstargardzki.pl oraz telefoniczny w podanych niżej sprawach:

 

  • informacje nt. udostępniania materiałów zasobu: 91 834 97 71 wew. 14;

  • w zakresie wydawania wypisów i wyrysów: 91 834 97 71 wew. 14;

  • odnośnie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków: 91 834 97 71 wew. 25

  • w sprawach związanych z sytuowaniem projektowanych sieci: 91 834 97 71 wew. 26;

  • weryfikacji dokumentacji technicznych: 91 834 97 71 wew. 19;

  • informacje w pozostałych sprawach: 91 834 97 71 wew. 10.

Utrzymana została bezpośrednia obsługa w zakresie wydawania dokumentów. Jednak ze względu na bezpieczeństwo interesantów oraz ograniczenia dotyczące liczby osób jednocześnie przebywających w pomieszczeniu, pracownicy wydziału proszą o telefoniczne lub mailowe uzgodnienie terminu wizyty.

Dla klientów dostępna jest również skrzynka podawcza wydziału geodezji, umieszczona na ścianie przy wejściu do budynku (Rynek Staromiejski 5- wejście od strony apteki).

Druki wniosków można pobrać ze strony: https://powiatstargardzki.pl

w zakładce STREFA CYFROWEGO URZĘDU, WNIOSKI ELEKTRONICZNE I KARTY USŁUG. W wersji papierowej druki  będą dostępne w pomieszczeniu przy wejściu do budynku wydziału.

Z kolei Dokument Obliczenia Opłaty pracownicy wydziału prześlą na wskazany we wniosku adres e- mail. Po potwierdzeniu dokonania opłaty, przesłanym również droga mailową, wydział geodezji zrealizuje wniosek.

 

Odbiór dokumentów odbywać się będzie po wcześniejszym umówieniu z pracownikiem (droga mailową). Wypisy i wyrysy będzie można odbierać  od 9.00. do 11.00., pozostałe materiały zasobu w godzinach 11.00.- 13.00.

Warto zapoznać się więc z trybem pracy wydziału w dobie pandemii, sięgając po dostępne narzędzia cyfrowego kontaktu, lub uzgadniając telefonicznie termin odbioru dokumentów.

Na zdjęciu: wejście do budynku Urzędu Gminy Stargard, w którym mieści się Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego.

 

Archiwalna Strona