Archiwalna Strona Nabór ofert na stanowisko Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego ogłoszony - Powiat Stargardzki

Starosta Stargardzki ogłosił nabór ofert w postępowaniu, którego celem jest wyłonienie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Stargardzie. Rozpoczęcie procedury okazało się konieczne po tym, jak 31 maja 2018 r. wygasła pięcioletnia kadencja obecnego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Zgodnie z ustawą o Państwowej Inspekcji Sanitarnej kandydaci ubiegający się o to stanowisko, powinni spełniać kwalifikacje wymagane w ustawie i rozporządzeniach Ministra Zdrowia, dotyczących funkcjonowania  jednostek inspekcji sanitarnej.

W myśl tych przepisów, Powiatowego Inspektora Sanitarnego powołuje Starosta, po uzyskaniu zgody Wojewódzkiego Inspektora. Ogłoszony właśnie nabór potrwa do 29 czerwca 2018 r.  To nieprzekraczalny termin złożenia wszystkich dokumentów, wymaganych od kandydatów.

Powiatowa Inspekcja Sanitarna stanowi bezpośrednie ogniwo systemu, który zapewnia nadzór nad zdrowiem mieszkańców gmin powiatu. Zapobiega również zagrożeniom sanitarno- epidemiologicznym, kontrolując placówki handlowe, gastronomiczne, ujęcia wody i kąpieliska.

Od Powiatowego Inspektora Sanitarnego wymagana jest- obok kryteriów wykształcenia- umiejętność kierowania jednostką, dyspozycyjność i komunikatywność oraz odporność na stres, przydatna szczególnie w sytuacjach kryzysowych.

Dla zainteresowanych naborem zamieszczamy stosowne dokumenty do pobrania i wypełnienia.

Treść ogłoszenia

Rozporządzenie Ministra Zdrowia

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Archiwalna Strona